Banner Scroll

Kami membekal Disinfectant Solution yang Halal, Non Alcohol, Mesra Alam Sekitar

Non Alcohol Disinfectant Malaysia

Non Alcohol Disinfectant Malaysia

Non Alcohol Disinfectant
Non Alcohol Disinfectant


Apakah Disinfectant?

Disinfectant atau dalam bahasa Malaysia iaitu disinfektan, adalah bahan nyah kuman.

Halal

Halal bermaksud dibolehkan oleh undang-undang islam. Dalam konteks ini, perakuan halal oleh agensi kerajaan Malaysia yang diiktiraf iaitu JAKIM.

Diaclean Pera Sterilant

Produk kami iaitu Diaclean Pera Sterilant adalah produk disinfectant atau disinfektan yang mesra alam dan halal jakim. Bahan disinfectant kami dibuat secara tempatan dan menggunakan bahan asas mesra alam iaitu cuka makanan. Dengan itu, Diaclean Pera Sterilant lebih mesra terhadap permukaan semburan berbanding produk disinfectant bukan mesra alam (Non Environmental Friendly).

Kelebihan Diaclean Pera Sterilant adalah:


1- Mesra alam, bebas Alkohol dan berasaskan bahan organik (berasaskan cuka makanan). Lebih mesra kepada permukaan yang disembur.
2- Halal JAKIM
3- Lulus Medical Device Authority (MDA), Kementerian Kesihatan Malaysia
4- Ditauliahkan ISO 13585:2016
5- Diiktiraf TÜV SÜD Malaysia
6- Telah diuji keberkesanannya sebagai anti-microbial melalui invitro test di Makmal Bioserasi dan Klinikal Healthmedic Research Sdn Bhd dan Invivo Biocompatibility Test di Makmal Bioserasi Center for Research and Instrumentation Management (CRIM) di Universiti Kebangsaan Malaysia, (UKM).
7- Bahan yang digunakan mematuhi standard dunia WHO dalam membasmi Covid-19 dan disenaraikan di dalam website US EPA (United States Environmental Protection Agency). Senarai bahan Disinfectant yang diiktiraf US EPA , Refer here <HERE



Jangan lupa LIKE Page FB Kami >> https://www.facebook.com/pg/HalalDisinfectantMalaysia


Berminat? Sila dapat Free Quotation









Copyright © Halal Disinfectant Malaysia Made with ❤ by azhafizah.com